Lokalna reklama
na cyfrowych nośnikach
Publy to dotarcie z lokalną reklamą cyfrową na ekrany urządzeń typu POS, takie jak monitory, bankomaty lub terminale płatnicze.
Jak to działa?

Pan Kowalski robi zakupy w pobliskim sklepie spożywczym


Płacąc za zakupy widzi spersonalizowaną reklamę na ekranie przy kasie


Jest to reklama pobliskiej apteki lub np. zakładu fryzjerskiego


Pan Kowalski robi zakupy w pobliskim sklepie spożywczym
- Problem

- Rozwiązanie
DOSTAWCY POS
- Firmy dzierżawiące urządzania POS (ekrany, terminale, AV i inne) mogą oferować system swoim klientom biznesowym – w zamian za możliwość wyświetlania treści marketingowych na nośnikach należących do klientów będą oferować rabat za dzierżawę urządzeń
UŻYWAJĄCY POS
- Reklamodawca: firma chcąca zareklamować swoje usługi w punktach sprzedaży detalicznej na obszarze, w którym prowadzi swoją działalność gospodarczą
- Reklamobiorca: klient biznesowy chcący wyświetlać reklamy w swoich punktach sprzedaży w celu dodatkowego rabatu
Co nas wyróżnia?
Oferujemy system umożliwiający na dotarcie ze spersonalizowaną reklamą prezentowaną w punktach handlowych klientom, którzy posiadają swój ośrodek życia w danej lokalizacji.
Nasze unikatowe rozwiązanie pozwala na monetyzację informacji o klientach z zachowaniem wytycznych z rozporządzenia RODO.
- Nasz system jest kompatybilny z dostępną obecnie na rynku nową generacją urządzeń klasy Point of Sales (POS).
- Zapewniamy integrację z systemami do centralnego zarządzania parkiem maszynowym
- Opracowane przez na zaawansowane modele Machine Learning (ML) w połączeniu z systemami aCRM umożliwiają dokładną segmentację klientów

Większa skuteczność reklamy zlokalizowanej od ogólnej

Tańsza dzierżawa terminali*

Zwiększenie obrotów firm wydzierżawiających terminale*

Firma PUBLY Sp. z o.o. realizuje projekt Publy to innowacyjny system umożliwiający na dotarcie z lokalną spersonalizowaną reklamą cyfrową na nowoczesne urządzenia Point of Sale (POS) takie jak terminale płatnicze.
Projekt ma na celu wytworzenie systemu IT, który jako pierwszy na rynku (Polska,UE) umożliwi prezentowanie spersonalizowanych reklam lokalnych usług, produktów na nowoczesnych POS takich jak terminale płatnicze. Rezultatem projektu będzie innowacyjny produkt IT działający w trybie usługi aktywizujący nośniki dotychczas nieużywane w kontekście cyfrowego marketingu zewnętrznego, jakimi są np. ekrany terminali płatniczych. Prosty w użyciu system umożliwi tworzenie cyfrowych zewnętrznych kampanii marketingowych (ang. DOOH), które będą prezentowane lokalnie klientom posiadającym swój ośrodek życia na terenie prowadzenia działalności przez reklamującą się firmę.
Rezultatem będzie wprowadzenie na rynek innowacyjnego systemu do zarządzania i prowadzenia kampanii reklamowych na POS na podstawie narzędzi IT do optymalizacji treści prezentowanych osobom płacącym kartą przy uwzględnieniu lokalizacji terminala, w celu uzyskania wyższych przychodów firm acquiringowych (wydzierżawiających terminale) oraz obniżenia kosztów dzierżawy POS przez podmiot prezentujący reklamy klientom na dzierżawionym terminalu.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia
Oś priorytetowa I – Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.1 – Platformy startowe dla nowych pomysłów
Poddziałanie – 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej
Numer umowy o dofinansowanie: POPW.01.01.02-20-0018/22
Wartość całkowita projektu: 1 112 280,26 PLN
Wartość kosztów kwalifikowalnych: 988 977,25 PLN
Wartość dofinansowania: 840 630,66 PLN
Produkt

Innowacyjny system umożliwiający:
- zdefiniowanie reklamy,
- wybór targetu i obszaru geograficznego na którym ma być prezentowana dedykowana reklama na dotychczas nie używanych w tym celu nośnikach
System umożliwi m.in.
- monitorowanie kampanii reklamowej,
- dostęp do ich historii,
- funkcję definiowania kampanii.
- Zaawansowane mechanizm ML pozwolą na właściwą optymalizację targetu i lokalizacji, w których reklama powinna być prezentowana


© 2022 Publy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
NIP: 7393950600
KRS: 0000885983

Publy to innowacyjny system umożliwiający na dotarcie z lokalną spersonalizowaną reklamą cyfrową na nowoczesne urządzenia Point of Sale (POS) takie jak terminale płatnicze” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.
